Veelgestelde vragen

Op deze pagina vind u de meest voorkomende vragen die binnenkomen bij de servicedesk. Staat uw antwoord er niet bij? Of neem contact met ons op.

  • Alle
  • Account
  • Batch
  • MRDM
  • Survey
  • Waar kan ik documenten vinden over de registraties of projecten?

    We maken onderscheid in 3 typen documenten:

    • CRF: platte uitdraai van de registratie of het project met alle vragen
    • XSD: technisch document om de batch-uploads te kunnen inrichten
    • Data dictionary: Excel document waarin de structuur van de registratie of het project wordt beschreven zoals deze bij ons is gedefinieerd. De datadictionary geeft u een overzicht van welke data wordt uitgevraagd en welke waarden u kunt aanleveren.

    Deze documenten zijn te downloaden van onze Documentatie pagina.

    Datum laatste aanpassing 27 september 2019

  • Is MRDM gecertificeerd?

    Ja, dat zijn we. Om de betrouwbaarheid, integriteit en vertrouwelijkheid van informatie te borgen werkt MRDM met de NEN 7510:2011 en ISO 27001:2013-normen voor informatieveiligheid en voldoen we aan de AVG.

    Op basis van deze normen richt MRDM haar beleid, processen en controles in. De NEN 7510:2011 is een Nederlandse norm voor informatieveiligheid specifiek gericht op de zorgsector. De ISO 27001:2013 is een internationaal erkende norm gericht op informatieveiligheid.

    Datum laatste aanpassing 18 juli 2019

  • Welke website gebruik ik om data te registreren?

    Om data te registreren gaat u naar de website survey.mrdm.eu. Als u geen account heeft, kunt u contact opnemen met de servicedesk.

    Datum laatste aanpassing 26 juli 2019

  • Hoe werkt het registreren van data?

    Op deze website vindt u een handleiding waar waarin stap voor stap wordt beschreven hoe u ons registratiesysteem Survey gebruikt.

    Datum laatste aanpassing 12 november 2019

  • Hoe stel ik een batch samen?

    Op deze website vindt u alle informatie over batches, bijvoorbeeld hoe u een batch samenstelt en over het productie– en testtraject.

    Datum laatste aanpassing 12 november 2019

  • Hoe wordt mijn batchaanlevering gevalideerd?

    We valideren batches op basis van business logic en medische validaties. De persoon die de batch bij ons heeft aangeleverd ontvangt een validatierapport. Dit rapport bevat onder andere de aantallen in de batch en de fouten die in de batch zitten, om correcties te faciliteren. Het validatierapport bevat drie bestanden:

    • qualityCheckTotals: in deze PDF vindt u de errors die in uw batch aanwezig zijn.
    • importTotals: in deze PDF vindt u de aantallen per dataset die in de batch zijn aangeleverd.
    • qualityReport: in dit Excelbestand vindt u de specifieke error per aangeleverde patiënt terug. Op deze manier kunt u de aanpassingen per patiënt doorvoeren om eventueel een nieuwe batch aan te leveren.

    Datum laatste aanpassing 4 september 2019

We helpen je graag verder

Als u vragen heeft staan wij voor u klaar. Bel of mail ons op onderstaand telefoonnummer of e-mailadres.

Stuur bericht Sluit formulier
Stuur ons een bericht

Heeft u een vraag? Laat dan een bericht achter. Wij antwoorden altijd persoonlijk en snel.