Verwijderen patiënt of andere dataset in Survey

Het kan voorkomen dat er een patiënt- of verrichting record is aangemaakt welke onjuist is. Deze kunt u zelf verwijderen door de desbetreffende patiënt te openen en vervolgens op het prullenbakje rechtsboven in het Surveyscherm te klikken. Vervolgens klikt u op ‘verwijder patiënt’ om de patiënt definitief te verwijderen.

Klik op het prullenbak icoontje om een patiënt te verwijderen

Er wordt vervolgens een controlevraag gesteld of u de patiënt daadwerkelijk wilt verwijderen. Indien u op ‘Verwijderen’ klikt kan de wijziging niet meer ongedaan worden gemaakt. Let er dus goed op dat u de juiste patiënt verwijderd.

Verwijderen patient definitief maken

Voor het verwijderen van Episodes, Follow-up, Verrichtingen en/of andere datasets gaat u op dezelfde wijze te werk. U opent de betreffende patiënt en gaat vervolgens naar de betreffende dataset. Vervolgens kunt u op het prullenbakje klikken waarop bijvoorbeeld ‘verwijder episode’ in beeld verschijnt. Ook nu verschijnt vervolgens een controlevraag of u zeker weet dat u de gegevens wilt verwijderen. Overigens is het ook mogelijk om een patiënt/dataset te verwijderen in het menu door hier met de muis overheen te bewegen en hier op het prullenbakje te klikken.

Verwijderen van een episode

Mocht het niet lukken om zelf een patiënt te verwijderen dan kan de Servicedesk u hierbij helpen.

Datum laatste aanpassing 27 september 2019

We helpen je graag verder

Als u vragen heeft staan wij voor u klaar. Bel of mail ons op onderstaand telefoonnummer of e-mailadres.

Stuur bericht Sluit formulier
Stuur ons een bericht

Heeft u een vraag? Laat dan een bericht achter. Wij antwoorden altijd persoonlijk en snel.