Aanmelden als zelfstandige praktijk

Indien u de enige GLI-behandelaar in uw organisatie bent en u zelf ook zal optreden als contactpersoon, dan kunt u zich aanmelden als zelfstandige praktijk.

Aanmeldproces zelfstandige praktijk

Stap voor stap aanmeldproces

  • Aanmelden als zelfstandige praktijk

    1. Open het aanmeldformulier: https://signup.mrdm.eu/gli/register
    2. Voer het e-mailadres in en klik op Bevestigen
      • Bestaat het e-mailadres al als MRDM-account, log dan in
      • Bestaat het e-mailadres nog niet als account? Dan ontvangt u eerst een bevestigingsmail. Klik hiervoor op Verzend e-mail
      • Klik op de link Ga door met het registratieproces in de bevestigingsmail
    3. Kies Zelfstandige praktijk bij Type aanmelding
    4. Vul uw persoonlijke AGB-code in
    5. Vul uw contactinformatie in
    6. Vul de AGB-code van de organisatie in
    7. Selecteer het e-mailadres van de Organisatie
    8. Ga akkoord met het reglement
    9. Vink de checkbox aan en klik op Verzend aanmelding

    Datum laatste aanpassing 1 december 2020

  • Kiezen wachtwoord

    Tijdens het aanmeldproces moet u een wachtwoord kiezen. Uw wachtwoord moet aan het volgende voldoen:

    • Ten minste 8 karakters
    • Ten minste 3 van de volgende typen:
      • Kleine letters (a-z)
      • Hoofdletters (A-Z)
      • Cijfers (0-9)
      • Speciale karakters (zoals !@#)

    Datum laatste aanpassing 7 september 2020

  • Mobiele telefoon koppelen (multifactorauthenticatie)

    Voor toegang tot de MRDM applicaties zijn alleen uw gebruikersnaam en wachtwoord niet voldoende. U heeft hier ook uw mobiele telefoon bij nodig. Dit noemen we multifactorauthenticatie (MFA). Uw identiteit wordt 2 keer gecontroleerd. De eerste keer via uw wachtwoord en de tweede keer via een persoonlijk apparaat, zoals uw mobiele telefoon.

    Dit gaat bijvoorbeeld via een authenticatieapp, zoals:

    QR-code scannen

    Bij het instellen van MFA wordt u gevraagd om een QR-code te scannen met uw authenticatieapp.

    1. Open de authenticatieapp op uw telefoon
    2. Scan de QR-code met de authenticatieapp
    3. Vul de 6-cijferige code in die u ziet op uw mobiele telefoon

    Heeft u deze stappen doorlopen? Dan ontvangt u een herstelcode waarmee u kunt inloggen als u uw telefoon kwijt bent. Bewaar deze code dus goed.

    Sms gebruiken

    Lukt het u niet om de QR-code te scannen? Dan kunt u ook gebruikmaken van sms als tweede factor. Klik hiervoor op de link ‘Probeer een andere methode’.

    Ga naar de pagina Inloggen & authenticatie voor meer informatie.

    Datum laatste aanpassing 2 maart 2021

  • Controle/bevestiging door organisatie

    De organisatie ontvangt een e-mail om u te bevestigen als contactpersoon van de organisatie. Is uw e-mailadres hetzelfde als die van de organisatie in het AGB-register? Dan wordt deze stap overgeslagen.

    Heeft u het formulier verzonden? Dan ontvangt het gekozen e-mailadres een verificatieverzoek. Hierin staan de ingevoerde contactinformatie (naam, e-mailadres en telefoonnummer) van de contactpersoon en de gegevens over de organisatie (naam en AGB-code).

    De organisatie moet het verzoek accepteren. Daarna kunt u verder met het koppelen van de organisatie. U of iemand binnen de organisatie moet hiervoor op Accepteren klikken in de e-mail met het bevestigingsverzoek. U ontvangt een e-mail als dit is gebeurd. Tegelijk ontvangt u ook de opdracht- en verwerkersovereenkomst met MRDM in een aparte e-mail.

    Datum laatste aanpassing 8 september 2020

  • Ondertekenen overeenkomsten

    Om gebruik te maken van het register moet u de Opdrachtovereenkomst en Verwerkersovereenkomst ondertekenen. Dit doet u digitaal via DocuSign. De overeenkomsten mogen alleen getekend worden door een tekenbevoegde persoon binnen uw organisatie. Bent u niet tekenbevoegd? Stuur de overeenkomsten dan via DocuSign door naar de tekenbevoegde persoon van de organisatie. Dit is bijvoorbeeld een bestuurslid of iemand van de directie. Lees hier meer over de Overeenkomsten.

    Het proces van ondertekenen van de overeenkomsten verloopt als volgt:

    Datum laatste aanpassing 3 maart 2021

Probleemoplossing

  • Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen

    Heeft u na een enkele minuten geen e-mail ontvangen? Controleer dan uw spamfolder. Zit de mail niet in uw spam? Dan kunt u ervoor kiezen om de bevestigingsmail nogmaals te verzenden. Krijgt u meerdere bevestigingsmails tegelijk binnen? Gebruik dan de laatst verzonden e-mail.

    Datum laatste aanpassing 8 september 2020

  • Ik weet de AGB-code van de organisatie niet

    U vindt de AGB-code op we website van Vektis. Zoek hiervoor op de naam van de organisatie. U kunt ook uw eigen AGB-code opzoeken. U ziet dan met welke organisaties u een werkrelatie heeft. De organisatie waarvoor u de GLI aanbiedt staat hier ook tussen.

    Datum laatste aanpassing 1 december 2020

  • Ik weet mijn persoonlijke AGB-code niet

    U vindt de AGB-code op we website van Vektis. Gebruik hiervoor de entiteit ‘Zorgverlener’.

    Datum laatste aanpassing 8 september 2020

  • De organisatie heeft geen e-mailadres in het AGB-register

    Staat er geen e-mailadres in het AGB-register? Dien dan eerst een wijzigingsverzoek in bij Vektis. Ga pas verder met uw aanmelding nadat de wijziging is doorgevoerd.

    Datum laatste aanpassing 8 september 2020

  • De informatie in het AGB-register is niet volledig of klopt niet

    Dien dan eerst een wijzigingsverzoek in bij Vektis. Ga pas verder met uw aanmelding nadat de wijziging is doorgevoerd.

    Dit is belangrijk omdat gegevens uit het AGB-register nodig zijn bij het opstellen van de overeenkomsten en de accounts. Het is niet mogelijk de overeenkomsten achteraf aan te passen. Zorg er dus voor dat de informatie in het AGB-register klopt.

    Datum laatste aanpassing 8 september 2020

Datum laatste aanpassing 3 maart 2021

Uw downloads
Stuur bericht Sluit formulier
Stuur ons een bericht

Heeft u een vraag? Laat dan een bericht achter. Wij antwoorden altijd persoonlijk en snel.