Aanmelden als behandelaar
Elke praktijk die GLI aanbiedt, wijst een contactpersoon voor de GLI aan. Deze contactpersoon kan GLI-behandelaren toegang geven tot het GLI-register. De GLI-behandelaar ontvangt dan een uitnodiging via een door MRDM verzonden e-mail. In deze e-mail staat een link naar een aanmeldformulier.
Is er nog geen contactpersoon voor de organisatie? Dan moet er eerst een contactpersoon gekozen worden die het ‘contactpersoon aanmeldproces’ moet doorlopen. Bent u de enige GLI-behandelaar en bent u tegelijk ook de contactpersoon? Meld u dan aan via het aanmeldproces voor de zelfstandige praktijk.
Aanmeldproces van de GLI-behandelaar

Stap voor stap aanmeldproces
-
Aanmelden als behandelaar
- Open de link van de uitnodiging
- Voer het e-mailadres in en klik op Bevestigen
- Bestaat het e-mailadres al als MRDM-account, log dan in
- Bestaat het e-mailadres nog niet als account? Dan ontvangt u eerst een bevestigingsmail. Klik hiervoor op Verzend e-mail
- Klik op de link Ga door met het registratieproces in de bevestigingsmail
- Vul uw persoonlijke AGB-code in
- Vul de contactinformatie in
- Vink de checkbox aan en klik op Verzend aanmelding
- Wacht op goedkeuring van de aanmelding door de contactpersoon
Datum laatste aanpassing 8 september 2020
Is deze informatie nuttig? sentiment_very_satisfiedBedankt voor uw feedback! sentiment_very_dissatisfiedDat vinden we jammer check_circleBedankt voor uw feedback! -
Kiezen wachtwoord
Tijdens het aanmeldproces moet u een wachtwoord kiezen. Uw wachtwoord moet aan het volgende voldoen:
- Ten minste 8 karakters
- Ten minste 3 van de volgende typen:
- Kleine letters (a-z)
- Hoofdletters (A-Z)
- Cijfers (0-9)
- Speciale karakters (zoals !@#)
Datum laatste aanpassing 7 september 2020
Is deze informatie nuttig? sentiment_very_satisfiedBedankt voor uw feedback! sentiment_very_dissatisfiedDat vinden we jammer check_circleBedankt voor uw feedback! -
Mobiele telefoon koppelen (multifactorauthenticatie)
Voor toegang tot de MRDM applicaties zijn alleen uw gebruikersnaam en wachtwoord niet voldoende. U heeft hier ook uw mobiele telefoon bij nodig. Dit noemen we multifactorauthenticatie (MFA). Uw identiteit wordt 2 keer gecontroleerd. De eerste keer via uw wachtwoord en de tweede keer via een persoonlijk apparaat, zoals u mobiele telefoon.
Dit gaat bijvoorbeeld via een authenticatieapp, zoals:
- Google Authenticator (Google Play / App Store).
- Microsoft Authenticator (Google Play / App Store).
- Authy (Google Play / App Store).
QR-code scannen
Bij het instellen van MFA wordt u gevraagd om een QR-code te scannen met uw authenticatieapp.
- Open de authenticatieapp op uw telefoon
- Scan de QR-code met de authenticatieapp
- Vul de 6-cijferige code in die u ziet op uw mobiele telefoon
Heeft u deze stappen doorlopen? Dan ontvangt u een herstelcode waarmee u kunt inloggen als u uw telefoon kwijt bent. Bewaar deze code dus goed.
Sms gebruiken
Lukt het u niet om de QR-code te scannen? Dan kunt u ook gebruikmaken van sms als tweede factor. Klik hiervoor op de link ‘Probeer een andere methode’.
Ga naar de pagina Inloggen & authenticatie voor meer informatie.
Datum laatste aanpassing 1 december 2020
Is deze informatie nuttig? sentiment_very_satisfiedBedankt voor uw feedback! sentiment_very_dissatisfiedDat vinden we jammer check_circleBedankt voor uw feedback!
Probleemoplossing
-
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen
Heeft u na een enkele minuten geen e-mail ontvangen? Controleer dan uw spamfolder. Zit de mail niet in uw spam? Dan kunt u ervoor kiezen om de bevestigingsmail nogmaals te verzenden. Krijgt u meerdere bevestigingsmails tegelijk binnen? Gebruik dan de laatst verzonden e-mail.
Datum laatste aanpassing 8 september 2020
Is deze informatie nuttig? sentiment_very_satisfiedBedankt voor uw feedback! sentiment_very_dissatisfiedDat vinden we jammer check_circleBedankt voor uw feedback! -
Ik weet mijn persoonlijke AGB-code niet
U vindt de AGB-code op we website van Vektis. Gebruik hiervoor de entiteit ‘Zorgverlener’.
Datum laatste aanpassing 8 september 2020
Is deze informatie nuttig? sentiment_very_satisfiedBedankt voor uw feedback! sentiment_very_dissatisfiedDat vinden we jammer check_circleBedankt voor uw feedback! -
De informatie in het AGB-register is niet volledig of klopt niet
Dien dan eerst een wijzigingsverzoek in bij Vektis. Ga pas verder met uw aanmelding nadat de wijziging is doorgevoerd.
Dit is belangrijk omdat gegevens uit het AGB-register nodig zijn bij het opstellen van de overeenkomsten en de accounts. Het is niet mogelijk de overeenkomsten achteraf aan te passen. Zorg er dus voor dat de informatie in het AGB-register klopt.
Datum laatste aanpassing 8 september 2020
Is deze informatie nuttig? sentiment_very_satisfiedBedankt voor uw feedback! sentiment_very_dissatisfiedDat vinden we jammer check_circleBedankt voor uw feedback!
Datum laatste aanpassing 1 december 2020