Voeg nieuwe organisatie toe
- Log in op het Self-service portaal
- Klik op Koppel nieuwe organisatie
- Voer de AGB-code in van de onderneming uit het AGB-register. Het is niet mogelijk een vestiging aan te melden
- Controleer de opgehaalde data uit het AGB-register en selecteer de gewenste opties voor de organisatie (naam en het adres) via de dropdownmenu’s
- Klopt de data niet? Dien dan een wijzigingsverzoek in bij het Vektis AGB-register en en start het koppelproces nadat de wijzigingen zijn doorgevoerd.
- Belangrijk: MRDM gebruikt de details uit het AGB-register voor het opstellen van de overeenkomsten. Het is niet mogelijk om deze later te wijzigen. Controleer de data dus goed.
- Selecteer het e-mailadres van de organisatie via het dropdownmenu
- Bij de controlestap ontvangt het gekozen e-mailadres een bevestigingsverzoek. Zorg er dus voor dat u toegang heeft tot dit e-mailadres of geef instructies aan de persoon binnen de organisatie die toegang heeft tot deze inbox.
- Staat er geen of een onjuist e-mailadres? Dien dan eerst een wijzigingsverzoek in voor het Vektis AGB-register.
- Deze controlestap is niet nodig (automatische verificatie) als in het aanmeldproces hetzelfde e-mailadres wordt gebruikt als in het AGB-register. In dat geval is er namelijk al toegang tot de inbox van de organisatie en is een extra controle niet nodig.
- Selecteer het electronisch patientendossier (EPD) dat gebruikt wordt in uw organisatie. Via sommige EPD’s kunt u automatische gegevens aanleveren.
- Maakt u geen gebruik van een EPD? Dan kunt u dit ook als optie aangeven
- Op de website van RIVM vindt u meer informatie over deze pilot
- Maakt u gebruik van een van de (geplande) aangesloten EPD’s, dan krijgt u aanvullende informatie toegestuurd.
