Overeenkomst tekenen via DocuSign

MRDM maakt gebruik van DocuSign voor de ondertekening van contracten en overeenkomsten. Middels DocuSign kunnen documenten elektronisch verstuurd en ondertekend worden. Deelnemende organisaties ontvangen   via DocuSign documenten ter ondertekening. Zodra de documenten ondertekend zijn komen deze automatisch terug bij MRDM voor verdere verwerking. Via DocuSign is het ook mogelijk om een PDF-versie van de documenten te downloaden en deze handmatig te ondertekenen, en vervolgens weer te uploaden.

Op de documentatiepagina kunt u een handleiding vinden voor het gebruik van DocuSign.

Mocht u nog vragen hebben dan vernemen wij dit uiteraard graag van u. U kunt ons bereiken op contracten@mrdm.nl.

  • Hoe krijg ik een PDF van de DocuSign documenten om te delen met anderen binnen mijn organisatie?

    Als u op ‘document controleren’ klikt in de mail komt u uit op de webpagina, u kiest voor ‘overige acties’ en vervolgens voor ‘afdrukken en ondertekenen’. U ontvangt nu een kopie van het contract die u kunt downloaden. Om het getekende contract te uploaden doorloopt u dezelfde stappen.

    Datum laatste aanpassing 8 juli 2020

  • Iemand anders moet tekenen voor deelname, hoe draag ik de tekenbevoegdheid over in DocuSign?

    Als u de rol van ondertekenaar toegewezen heeft gekregen, maar u niet tekenbevoegd bent, kunt u de rol toewijzen aan iemand anders. U doet dit middels de ‘overige acties’ knop. Hier kunt u kiezen voor ‘toewijzing wijzigen’, u dient dan de gegevens op te geven van de behandelaar die wel tekenbevoegd is.

    Datum laatste aanpassing 8 juli 2020

  • Mijn link voor DocuSign is verlopen, hoe krijg ik een nieuwe link?

    Om veiligheidsredenen verloopt de DocuSign-link standaard na 48 uur. Indien u de link daarna aanklikt krijgt u direct een nieuwe link toegestuurd vanuit DocuSign.

    Datum laatste aanpassing 8 juli 2020

  • Kan ik de documenten ook handmatig ondertekenen in plaats van via DocuSign?

    Als u op ‘document controleren’ klikt in de mail komt u uit op de webpagina, u kiest voor ‘overige acties’ en vervolgens voor ‘afdrukken en ondertekenen’. U ontvangt nu een kopie van het contract die u kunt downloaden. Om het getekende contract te uploaden doorloopt u dezelfde stappen.

    Datum laatste aanpassing 8 juli 2020

  • Wij willen toch afzien van het contract. Kan dat?

    Als u het contract niet wilt aangaan, kunt u dit aangeven door via ‘overige acties’ het contract te weigeren. Het contract wordt dan ongeldig verklaard.

    Datum laatste aanpassing 8 juli 2020

  • De ‘voltooien’-button komt niet naar voren. Wat moet ik nu doen?

    Als u het contract hebt ingevuld / ondertekend komt de ‘voltooien’ knop te voorschijn, zolang deze niet naar voren komt betekent dit dan nog niet alle vereiste velden zijn ingevuld. U kunt deze velden vinden door aan de linkerkant met de ‘Invullen’ knop te navigeren.

    Datum laatste aanpassing 8 juli 2020

We helpen je graag verder

Als u vragen heeft staan wij voor u klaar. Bel of mail ons op onderstaand telefoonnummer of e-mailadres.

Stuur bericht Sluit formulier
Stuur ons een bericht

Heeft u een vraag? Laat dan een bericht achter. Wij antwoorden altijd persoonlijk en snel.