Account
Met uw MRDM account kunt u veilig data aanleveren en inloggen op online applicaties zoals Survey & Codman.
Wilt u gaan deelnemen aan een registratie bekijk onze Deelname registratie pagina. Hier vind u informatie over hoe u een account kunt aanvragen voor onze applicaties.
De MRDM accounts kunnen naast het wachtwoord ook beveiligd worden met een tweede factor. Voor meer informatie over dit onderwerp verwijzen we u graag naar pagina Multi-factor Authentication (MFA).
Veelgestelde vragen
-
Wat is het verschil tussen een batchaccount en een Surveyaccount?
Met een batchaccount kunt u data extraheren en in bijvoorbeeld CSV- of XML-formaat bij ons aanleveren. Een batch is een bestand gevuld met data uit een primaire bron, bijvoorbeeld uit het Elektronisch Patiënten Dossier (EPD). Dit is een manier om grote aantallen patiëntdata in één keer bij ons aan te leveren. Lees meer over batch.
Als u ervoor kiest om gegevens handmatig dan voert u deze gegevens rechtstreeks in in het registratiesysteem Survey. In Survey kunt u de gevraagde variabelen één voor één registreren door de vragen in de registraties in te vullen. Lees meer over Survey.
Datum laatste aanpassing 12 november 2019
Is deze informatie nuttig? sentiment_very_satisfiedBedankt voor uw feedback! sentiment_very_dissatisfiedDat vinden we jammer check_circleBedankt voor uw feedback! -
Ik wil graag een batchaccount. Hoe regel ik dit?
Om u aan te melden voor een batchaccount dient u het ‘Aanmeldformulier DICA registratie’ in te vullen. Deze vindt u op de pagina Aanmelden registratie.
Op het aanmeldformulier vinkt u het vakje ‘Batch account’ aan. Daarnaast dient het aanmeldformulier met de naam van de verantwoordelijk contactpersoon van de betreffende registratie of project binnen uw organisatie ingevuld te worden. Als u niet weet niet wie de contactpersoon is dan kunt u contact opnemen met de MRDM Servicedesk.
Datum laatste aanpassing 25 juni 2020
Is deze informatie nuttig? sentiment_very_satisfiedBedankt voor uw feedback! sentiment_very_dissatisfiedDat vinden we jammer check_circleBedankt voor uw feedback! -
Ik wil graag een registratieaccount. Hoe regel ik dit?
Om u aan te melden voor een registratieaccount dient u een aanmeldformulier in te vullen. Dit formulier is te vinden op de pagina Aanmelden Registratie.
Daarnaast dient het aanmeldformulier met de naam van de verantwoordelijke contactpersoon van de betreffende registratie of project binnen uw organisatie ingevuld te worden.
Als u niet weet niet wie de contactpersoon is dan kunt u contact opnemen met onze servicedesk.
Datum laatste aanpassing 24 juni 2020
Is deze informatie nuttig? sentiment_very_satisfiedBedankt voor uw feedback! sentiment_very_dissatisfiedDat vinden we jammer check_circleBedankt voor uw feedback! -
Ik wil graag een rapportageaccount. Hoe regel ik dit?
Een rapportageaccount kan aangevraagd worden door een e-mail te sturen naar onze servicedesk. Deze e-mail kan gestuurd worden door de contactpersoon van de betreffende registratie of project binnen uw organisatie. Dit mag een rechtstreekse e-mail of een e-mail met de contactpersoon in de cc van het e-mailbericht.
Als u niet weet niet wie de contactpersoon is dan kunt u contact opnemen met onze servicedesk.
Datum laatste aanpassing 27 september 2019
Is deze informatie nuttig? sentiment_very_satisfiedBedankt voor uw feedback! sentiment_very_dissatisfiedDat vinden we jammer check_circleBedankt voor uw feedback! -
Ik kan niet inloggen met mijn account. Wat doe ik nu?
U kunt hiervoor contact opnemen met ons, wij helpen u graag om dit probleem op te lossen.
Datum laatste aanpassing 18 juli 2019
Is deze informatie nuttig? sentiment_very_satisfiedBedankt voor uw feedback! sentiment_very_dissatisfiedDat vinden we jammer check_circleBedankt voor uw feedback! -
Als u uw wachtwoord bent vergeten
Als u uw wachtwoord bent vergeten, klik dan op ‘Wachtwoord vergeten?’ onder de velden waar u normaliter uw naam en wachtwoord invult. Daarna vult u uw e-mailadres in en ontvangt u een link om uw wachtwoord te resetten.
Datum laatste aanpassing 10 augustus 2020
Is deze informatie nuttig? sentiment_very_satisfiedBedankt voor uw feedback! sentiment_very_dissatisfiedDat vinden we jammer check_circleBedankt voor uw feedback! -
Mag ik met meerdere personen gebruik maken van één account?
Authorisaties worden op account niveau ingesteld voor de bijbehorende personen. Hierover vindt afstemming plaats met de contactpersoon van uw organisatie. Wanneer meerdere personen gebruik maken van één account dan bestaat er geen één-op-één relatie tussen persoon, account en goedgekeurde authorisaties meer. Gezien het mogelijk is dat er bijzondere persoonsgegevens in de applicaties getoond worden, is dit geen wenselijke situatie. We vragen gebruikers dan ook om gebruik te maken van een persoonlijk account en deze niet te delen met collega’s.
Datum laatste aanpassing 21 juli 2020
Is deze informatie nuttig? sentiment_very_satisfiedBedankt voor uw feedback! sentiment_very_dissatisfiedDat vinden we jammer check_circleBedankt voor uw feedback!